ПІДСУМКОВІ УРОКИ (ЗАЛІКИ)
8 клас ( анатомія)
І рівень: тестові завдання (MY TEST PRO);
повторити теми:
1. Клітині і тварини організму людини.
2. Будова і функції травної системи.
3. Будова і функції дихальної системи.
4. Будова і функції опорно-рухової системи.
5. Будова і функції серця
6. Будова і функції видільної системи.
7. Будова і функції нервової системи.
8. Будова і функції крові. Групи крові.
9. Регуляторні системи.
10. Кола кровообігу.
11. Будова та функції спинного та головного мозку.
12. Будова ока.
13. Будова вуха.
ІІ рівень: практична частина
( робота біля дошки з флеш-анімаціями )
тренувальні анімації
1.Слуховий аналізатор
2.Дихальна система
3. Травна система
4. Опорно-рухова система
5.Будова ока
6. Ендокринна система
7. Будова головного мозку
8. Кровоносні судини
9. Будова крові
10. Типи тканин
ІІІ рівень: Відкрите питання
1. Типи кісток. З'єднання кісток.
2. Будова скелету.
3. Будова і функції крові.
4. Будова серця
5. Кола кровообігу.
6. Особливості будови ока.
7. Будова слухового аналізатора.
8. Регуляторні системи.
9. Типи тканин людського організму.
10. Будова головного мозку.
11. Особливості будови дихальної системи.
12. Вища нервова діяльність.
2. Будова скелету.
3. Будова і функції крові.
4. Будова серця
5. Кола кровообігу.
6. Особливості будови ока.
7. Будова слухового аналізатора.
8. Регуляторні системи.
9. Типи тканин людського організму.
10. Будова головного мозку.
11. Особливості будови дихальної системи.
12. Вища нервова діяльність.
ІV РІВЕНЬ: вікторина TRIVENTY
(перевіркам термінів) !
!! завдання українською мовою!!!
обмін речовин, асиміляція, дисиміляція, білки, ферменти, вуглеводи, авітаміноз, шлунок, підшлункова залоза, газообмін,плевра,діафрагма, аорта,лімфа,систола, діастола, регуляторні системи, нирка, дерма, терморегуляція, лімфоцити, тромбоцити, еритроцити, гіподинамія, аксон, дендрит, анатомія.
5 - І клас (природознавство)
І рівень: тестові завдання (MY TEST PRO);
6 клас ( ботаніка) залік
І рівень: тестові завдання (MY TEST PRO);
повторити теми:
1. Загальна будова рослин
2. Види та функції коренів
3. Пагін.
4. Квітка. Запліднення та запилення
5. Плід. Суцвіття
6. Вищі спорові рослини (мохи, плауни, хвощі, папороть)
7. Водорості
ІІ рівень: практична частина
( робота біля дошки з флеш-анімаціями )
тренувальні анімації
І рівень: тестові завдання (MY TEST PRO);
повторити теми:
1. Загальна будова рослин
2. Види та функції коренів
3. Пагін.
4. Квітка. Запліднення та запилення
5. Плід. Суцвіття
6. Вищі спорові рослини (мохи, плауни, хвощі, папороть)
7. Водорості
ІІ рівень: практична частина
( робота біля дошки з флеш-анімаціями )
тренувальні анімації
- Клетка
- Цветок
- органы растения
- Растение
- https://learningapps.org/view1341046
- https://learningapps.org/view409278
- https://learningapps.org/view375250
- https://learningapps.org/view4610064
- https://learningapps.org/watch?v=pdzh7r3sn18
- https://learningapps.org/watch?v=pffzx99fk1
- Признаки жизни растительных организмов.
- Характерные особенности представителей царства бактерий.
- Ткани растений. Строение и функции.
- Сравнить растительную и животную клетки.
- Строение, функции и видоизменения корней.
- Строение, функции и видоизменения стебля.
- Строение и функции листьев.
- Особенности строения цветка.
- Опыление и оплодотворение у цветковых растений.
- Виды плодов, их функции.
- Виды водорослей.
- Характерные особенности мохообразных.
- Особенности строения,функции и значение в природе Хвощей.
- Особенности строения,функции и значение в природе Папоротников.
Клітина, автотрофи, слань, слоевище, гетеротрофи, ядро, мітохондрії, цитоплазма, паразатизим, анабіоз, симбіоз, еукаріоти, прокаріоти, рост, розвиток, пагін, розмноження,
хлоропласти, хромопласти, листок, корінь, квітка, суцвіття, плід, фотосинтез, спора, запилення, запліднення.
хлоропласти, хромопласти, листок, корінь, квітка, суцвіття, плід, фотосинтез, спора, запилення, запліднення.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
9 клас ( загальна біологія)
Тренувальні вправи по підготовці до ВНО
(І семестр)
(І семестр)
1. будова клітин
2. органічні сполуки
3. Мітоз. Мейоз.
4. Генетика.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.